Thursday 9 February 2012

aku terpaksa melepaskan kau untuk seketika .

hello , okeyh nak bagitahu start dari harinie 10/02/2012 account facebook aku telah di deactive kan oleh aku sendiri . akhirnya , saat saat ini mmg dinanti nanti kan . kalau tidak aku dh deactive 10/01/2012 haritu tapi aku rase macam bosan pulak nanti . so aku terus kan , and today aku terpakse deactive jugak acc facebook aku .

kenape aku deactive account facebook aku ?

faktor faktor nya ialah :

1. tahun nieh aku adala calon PEPERIKSAAN SIJIL PELAJARAN MALAYSIA 2012

2. aku nak habiskan mase more to book not facebook 

3. aku rase aku tak boleh buang tabiat online tuh jadi perkara paling sng adelah deactive acc

4. aku taknak dga parents aku bising lagi pasal facebook

5. aku taknak gulehati aku bising lagi dekat aku pasal aku selalu online facebook je .



itulah diantara faktor faktor aku meng deactive account facebook aku . so korang korang yang friend dekat facebook aku tuh , korang buat mase nih takde lahh AISHAH YUS nak semak semak dekat status korang lagi . 
mesti korang suke kan . haha . rilex lahh deactive untuk 10 bulan je . bukan mati pon kalau tak online facebook , kan kan ? so watlek sudaa :))






# what he wants is for the good of myself :)

bye bye facebook after 10 month i will back :)

No comments:

Post a Comment