Saturday 19 November 2011

honeymoon year END

hello , so sadd ..yesterday , yes semalam . hari terakhir sekolah bg tahun 2011 . huehhh , sedih  nak tingglkan sekola wlaupun aku still sekolah tuh tahun depan .

start tahun dpn :

=takde lg name aku dlm buku rekod disiplin

=takde lg muke aku berdiri depan perhimpunan

=takde lg kaki merayap yg akan pusing satu sekola bile aku bosan

=takde lg aku yg akan buat muke tk malu dgn aksi aksi aku di sekolah

=takde lg borang dimerit yg akn di isi dgn name aku

aku dah pencen dr nakal nakal nieh ckuplahh tahun nieh byk mslh disiplin aku dh buat malu tahu bile buat salah je kne pggil dpn perhimpunan , balek balek name aku . shiall lahhh . tp bnde dh jdi biarkan jee . tahun dpn merupakn tahun terakhir aku dekat sekolah so aku akn hargai sepenuh penuh nyer setiap detik yg aku lalui dekat sekolah . tahun terakhir aku bersekolah ,, ohh tidak cepat nyer mase berlalu ,aku dah semakin membesar*yea sememangnyer badan kau dh gemuk .

honeymoon year 2011 mmg best , mmg betul betul honeymoon year lahh kann . mmg betul betul aku buat perangai lahh kan . haha . biase lahh jiwa mude tga membara . but next year , final year dekat sekolah so year to study only . so next year , aku tak nakal dahh mcm tahun niehhh .

but but but next year I`M SENIOR :D 

No comments:

Post a Comment