Tuesday 8 November 2011

exam ,chicken pop,adiladha

assalammualaikum . hai lame tak meng-updated kan blog ini . mane pegii ? hilang untuk seketika sibuk dgn final exam form 4 , demam chicken pop and hariraye aidil adha . mcm2 jadi dlm sekelip mate je .

first aku nak citer pasal final exam kali nieh . okayh mmg sedikit berbeza suasana nyer sbb kali nie jawab exam dekat blok form 5 . mmg best siall . kelas atas sekali , sejukkkk . pemandagan pon cantekk lerr gilerr . *tkdela cntek mane sbb ade penebangan pokok kat tepi hutan tuh . mcm biase lahh exam je tempat aku msti blkg sekali . bile cikgu tyer , aku ckp idea aku tk berkembg kalau aku duk depan sekali , hahaha . peperiksann berjalan seperti luar biase selame 2 minggu . huhhh . takpe 2 mggu jeee . dh hbis dh pon . waiting for result . cuak siall . but but org sepatut nyer habis exam hari jumaat kan , tapi aku hbis exam hri khamis . hahah . bapak aku de share . cehh tkdela . aku disahkan demam chickenpop . tulahh hbis awl . 

second , chickenpop day start . hari khamis tuh , lepas rehat badan aku mmg dh tak sedap dh . pokodot tuh pon dh naek dkat muke . tapi aku ade lagi paper , so aku pon gigih kan diri pegi jmpe teacher ksygn aku . and die bagtau pengetue . smbg2 ngn pengetue sume , die suh aku amek exam dekat bilik ade aircond lerrrr .so aku terus naek kelas ambek beg . mase aku ambek beg memebe2 aku sume tye knape knape . aku buad tak tahu je . time tuh aku dh tk larat dh bdan aku panas sggt . aku mintak maaf lahh korg bukn aku tknk bgtau korg tpi aku tknk susa kan korg . bia aku sakit , sakit sorg sorg . aku amek 2 paper sekali . svik and pj . pj tuh sptut nyer hri jmaat tapi aku kan ade virus mne boleh dtg skola ,so aku amek hari khamis tuh . siap jawab sume aku trus call mak aku suh amek .so aku dikuarantin dirumah . huh bosan lerr ,baring je depan tv .mkn roti ,tido , text  .itu jelaa keje aku . 


third , aidiladha . wuekkk ! raye haji kali nie aku duk dlm bilik jee . dhlah raye dekat kL . mcm ape je , pkai bju kurung lawa lawa duk dlm bilikk , mkn dlm blik , sume dlm blik jeee . haishh . yang paling sedih aku tak boleh makan rendang ayam ,daging and mcmc2 tuhhh . boleh mkn ikan saje . PANTANG ! huhh . hebad sungguh pantang kali nie . sbb atuknenek aku kate kalau salah pantang skit boleh bawak mautt . ehh ? tak tahu aku betul kea tak org tue tue ckp . so , satu ruma rase agk skit kesunyian sbb aku kene duk dlm blik jee . mkcik2 aku yg msk ckup terase sbb kalau tak raye2 nieh aku yg pling bayk kali pegi dpur mkn ape yg dierog mask . tapi niehh aku tk boleh mkn . kesian kan . ade satu mlm tuh , aku lapa sgtsgt . ayah aku kelua pegi beli burger mc`d dekat aku . fish fillet due pulak tuhh . terharu lerrr . demam chickenpop je pon tapi mengade yaa amat . haha . maklum lah sakit nieh die dtg sekali je seumur hidup so ini lah peluang nk mengade . thanks mom , dad iloveyou iloveyou .

itu saje untuk kali nieh . alhamdullilah chickenpop aku beransur pulih . esok mungkin aku ke sekolah . oh gosh aku rindu kawan kawan aku so much . the end :)


No comments:

Post a Comment